24 Nisan 2015 Cuma

Bu Elmaalıturtaaanın Gözünden Kim Yiaaaaa

                                                                            ELMAALİTURTAAA HAKKINDA
Gerçek Adı: Özgecan Saat


  Çok gülen,çok heyecanlanan bütün duyguları çokuumsu yaşayan bir Üniversite öğrencisinin yazdıkları sizlerle..
ODTÜ Siyasette bir Elmaaliturtaaa... Yazmayı seven birazda çok gezen bir insanımmm... Selam olsuuuun herkeseee :)

Neden Blog açtım acaba??  ve neden Elmaaliturtaaa?? ; Başlangıçta aklımın ucunda bir blog açmak,bloggercı olmak düşüncesi yoktu..  Ama yazmayı bu kadar severken neden bende burada yer almayayım kiii!!?? Yazının benim için anlamı büyük çünkü; Bazen zevk almak istediğin şeyleri dönüp dönüp bakarak hatırlamak istersin bu hayatta.. Bende tam olarak bana zevk veren bana bir şeyler hissettirip heyecanladıran herşeyi hep yazıyaa döktüm.. yazdığım şeyleri hiç bir zaman sınırlandırmadım aynı konu üzerinde durmadım. Bazen yazıya döktüğüm şey oturduğum bir koltuk,bir kitap,bir yemek, bir mekan oldu.. eee?? bu mu yani diyebiliirsiniz taabiiiii.. Çocukken asfaltın çizgilerine basmadan yürümeye çalışmışızdır illa ki küçükken hepimizin başından geçmiştir eminim ki:) bazıları çocukluğunda kalmak üzere tarihin tozlu sayfalarına gömmüş olabilir bu anıyı.. Ama ben şuan yirmi bir (21) yaşında olmama rağmen ne zaman asfaltta çizgilere dikkat etsem onlarla yarışarak o çizgilere basmamaya çalıştım inanın ki bana verdiği o duygu tarifsizdi bu kadar güzel tarifsiz olan bir şeyi neden yazıya dökmeyeyim ki diye kendime sormuştum ve eve gittiğimde o asfalttaki heyecanımı çocuksuluğumu belki acemice belki saçmalayarak yazdım. O günden sonra bana renk katan gülümseten herşeye bir şeyler karaladım..
Şimdi de burdayımmmm ve çok mutluyum :)
Blog adım elmaaliturtaaa instagram,twitter gibi pek çok sosyal medya isimlerimde de bunu kullanmaktayım. Neden mi elmaaliturtaaa? çünkü her yediğimde ismini duyduğumda bana çocukluğumu ve saflığı hatırlatıyor. :) Benim en mutlu olduğum anılarım hep çocukluğumdadır çocukluğumun en güzel mutluluk kaynağı ''Elmaaliturtaaa''dıııır :)
Blogum da beni heyecanlandıran yüreğimi ve güzel duyguları okşuyan herşeyi sizlerle paylaşmaya çalışacağım.. Umarııım keyifli zamanlar geçirirsiniz sizde okurken.. çünkü ben onları  en heyecanladığım,en duygulandığım anlarda bana işlediği duygularla paylaşmış olacağım aynı duygunun sizlerede geçmesi dileğiyle..