28 Nisan 2015 Salı

SAĞLAM KALELERİMİZ OLSUN HAYATTA

      En İyi Öğretmen Senmişsin Hayat..




Hayattan öğrendiğim o kadar çok şeey vaaar ki!! Meselaa her ortamdan zevk alıp eğlenmeyi öğretti bana!! Herkese hitap etmeyip ordan iticide gelsee kulak asmayıp ruhunu neşelendiriyorsan bu hayatta zor yıkılıcak kalelerin var demektir. Acılarıda sevdim meselaa acı çekip yüreğimin bir köşesini atıp onlara çok ama çok değer verdim! Acı deyip geçme azizim bir insan yeterince acı çekmişsse olgun insandır ne kadar dışa vurmasada içinde olgunlaşır, acı çeken insan deneyimli insandır bir sonra ki gelecek darbede daha dik durandır. Ondan ben acılarımıda sevdim onları neşe katıp mazide güleğim bir anıya çevirdim. Onun için hayatta mutlu olun,gülün,az umursayın. Millet ne vurdum duymaz dedikçe sevinin. Çünkü kimse içinde kopan tufanları,fırtınaları,kasırgaları anlamaz ki.. Onları kalenizde saklayın. Selaaaaaam olsun hayat en güzel gülümseme benim ki!! smile ifade simgesi hatta şu küçücük otobüste bile hadi gençler oturmaya mı geldik? Diyosam sarsılsam da yıkılır mıyım sence? Hiiiiç sanmaaaam smile ifade simgesi
 


   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder