28 Nisan 2015 Salı

HAYATTA BUNLARDA VAR..

22 NİSAN 2015
             
                 Bazen Bir Mail Hayatı Ne Kadar Boş Yaşadığımızı Anlatır



Varmadan sekizine

Ergin oldu Ünzile

Hem çocuk hem de kadın

Onikisinde ana

Bir gül gibi al ve narin

Bir su gibi saydam ve sakin

Susar kadın Ünzile

Yağmuru kim döküyor

Ünzile kaç koyun ediyor

Dayaktan uslanalı

Hiçbir şey sormuyor -Her kadın güzel sevmesini bilirsen.. Her kadın anadır özellikle sevdiği adamdan gebe kalıp sevdalanırsa dölüne.. Çocukken gebe kalmamalı meselaaa,seksek oynasın,ip atlasın,sobeleşirken Hasan Emminin oğlu Yusuf'a aşık olsun kara sevdaya tutuşsunlar onların aşkı dillere destan olsun.. Azcık büyüyüp serbildin mi ? Tarlanın başında gördüğünde bizim Yusuf oğlanın kalbi sıkışsın, kanı deli aksın,gözlerine vurulsun,ona türküler yazdırırcasına.. Ama Yusuf oğlan'ın anası öldü diye Hasan Emminin Ergin olmayan kuması olmasın.. Bugun değişik bir mail geldi.. 18 yaşında olan bir kız kardeşimden bir Ünzilem'den bahsediyordu.. Yazı mı beni okudu yoksa ben yazıyı okurken anlamsız olan hayatımızı bir kere daha mı anladım orası çok karışık muamma.. Ama aşk acısının bizim yaşadığımız değil asıl aşk acısının,kalbinin o adam için atarken onun canını taşımak isterken ona kardeş vermek kadar acı.. Oturup aylarca ağladığım aşk acısı sandığım bütün sevdaların aslında hiçliğinin farkındalığının verdiği acı yüzüme çarpttı.. Bu durum için yazı yazmamı rica edip benim duyguma ve kalemime güvenen Yasemin ablama biran bir şey söyleyemedim,sonra yazmasam büyük boşluk olucaktı içimdeki odalarda doldurmalıydım odalarımı bu en acı tecrübeyle hemde yüzüme en sert tokadıyla çarpa çarpaa.. Aysel Gürel tabi ki en son noktayı koymuş ama.. Benimde bir kaç sözüm olsun istedim. Benden bütün Ünzile'lere gelsin elleri toprak kokan yüreği kor olan sevdayı bütün yüreğinde hisseden bacılarım alnınızdan öperim sizi..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder