26 Nisan 2015 Pazar

PAZAR AŞKINA!

   Tek Kelime Pazar!

ÇEEEEEEĞ EEE!!





     Sabah uyandığımda kafamı kaldırdım gökyüzüne baktımm Allah'ım MASMAVİ insanda kötü duygu kalabilir mi böyle şahane havayı görünce? Şahsen bende kalmaz. Böyle bir gökyüzünü görünce koskocaa bir gülümseme oluştu yüzümde,sürekli gülümsediğim için tanıyan insanlar pek garipsemezler bende ki bu durumu.. :) Havayı böyle görünce at kendini Elmaaliturtaaa dedim. At kendini dışarı güzellikleri,insanları,uçan kuşları,mavi gökyüzüyle birleşen derya denizi gör dedim. Hemde böyle bir zevki inanılmaz ucuza kapattım canlar.İnsanlar bir yerlere gitmek istiyorlarsa eğer çok para harcamalarına gerek yok diyenlerdenim! :) Eeee bu nasıl olucak Elmaalıturtaaa dediğinizi duyar gibiyimmm!! :) Hemen söylüyorum hemeen o evden atın kendinizi en yakın bulduğunuz sahilee atın kii hala yaşamayı seven içinde hala yaşama umuduyla gülen insanları görün. İçiniz emin olun ki böyle duygularla dışarıya çıkmış insanları görünce HUZUR dolucak :) Ama evime yakın sahil tarzı bir yer yok diyorsanız onada çözümüm var:) Parklar! Parklar ne güne duruyor ki. Çocuk görüceksiniz hemde eğlenen oynayan mutluluktan uçan çocuklar! Onların duyguları,düşünceleri halaa saf,masum :) Yani diyeceğim şudur ki bugün pahalı cafelere,AVM'lere gitmek yerine para vermeden insanlara karışıp haz alın derim :) Benim seçtiğim mekan bugun Caddebostan Sahil:) (Yüzünüzden gülücükleri hiiç eksik etmeyin)

                                                             HERKESE MUTLU PAZARLAR DERİM :)
                        Elmaalıturtaaa.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder